Tuesday, February 27, 2007

Postimees diagnoosib: kommunist oled, raisk!

Inimestele, kellel on raskusi valiku tegemisega, tõttab appi Postimees ja annab lihtsa ankeedi põhjal suunised, milline partei võiks olla sobilik.

Kuna ma olen lihtne inimene ja igasugused poolused on mulle ähmased, siis olen ma leidnud kerge viisi asju defineerida: kõik kes on vasakul, on kommunistid, kõik kes on paremal, on külakurnajad, kulakud ja kapitalistid ja kõik, kes on keskel, on Edgar Savisaar. Postimehe diagnoos on selgesõnaline: mina olen kommunist ja peaksin valima vasakpartei. Fine. Tegelt see ei ole isegi kõige õudsem ja näitab, et mul on kolme kopika eest meelemõistust ikka alles jäänud. Paha lugu kui autoriteedid arvaks, et ma peaks näiteks neid vendi valima, kes ravijärjekordi 2x vähendavad. Hääl massimõrvaritele? Ei aitäh. Ainus võimalus seda lubadust sõna-sõnalt ellu viia on ju saata Laaneti departemangu poisid polikliinikutesse ja haiglatesse köhivaid kodanikke üle ühe maha laskma. Tõsi, pisut harvendust ei teeks paha, aga alustama peaks sellega teisest kohast. Ja see paik ei ole mitte haigla, vaid üks natuke ilusam maja looduslikult kaunil künkapealsel.

No comments: